When the sun smiles.

Men guuuuud vilket tråkigt väder! Det är ju så att man blir deprimerad! Eller ja iallafall får huvudvärk.
Tacka vet jag min älskade Treo, utan dig i mitt liv hade jag aldrig orkat kliva upp idag haha!
Morgonen var helt underbar iallafall. Jag och Rasmus myste till det framför soffan och käkade frukost och vandrade sedan vidare utan problem i den nya vagnen mot dagis.
Även där blev det inte några komplicationer utan Rasmus gav mig glatt puss, kram och gnugg på näsan och gick sedan och vinkade i fönstret.
Eftersom att jag och resten av familjen körde en stoooooor städdag igår så har jag inte så himla mycket att göra idag. 
Det var väldigt längesedan jag hade en sådan avslappnad känsla i kroppen som nu kan jag lova!
Var jag än tittar så ser jag varken dammråttor, kläder eller leksaker! Underbart!
Det enda som står på "att-göra-listan" idag är rengöring av kattlådan, tvättid och disk, och såklart middagen då haha och kvällsfikat, men det gör det ju varje dag ;)
Jag har även försökt att klippa klorna på mina lurviga barn men icke sa nicke tyckte dom och sprang ifrån mig -.-'
Jag skulle även behöva klippa bort två tovor i Juniors päls men det vill inte han tydligen.
Så vi får försöka småklippa lite då och då istället för att försöka få bort hela tovan på en gång (vilket han blir förbannad över när vi försöker) ofc.
Jag fixade till lite nya broschyrer till jobbet igår också, och började småspåna lite på en layout till affischerna/annonserna som ska ut i oktober. Det är en kampanj på G så håll utkik på facebook: @salongbarock eller på instagram: @salongbarock. För nu är det inte långt kvar mina vänner ;)
Lite mejl har blivit skickade idag också, jag ska nämligen iväg till sthlm igen i november för lite utbildningar osv osv.
Kroppen och själen känner sig taggade till tusen ;)
Eftersom att jag var hemma idag och lägenheten är städad och fin så kände jag mig lite givmild.
Istället för att karln skulle äta matlådor när han kom hem så tog jag och kockade ihop lite smarrig lunch istället.
Jag hade timat allt in i minsta sekund! Och så kommer karln hem tidigare -.-' Happ happ, blev inte någon överraskning där inte! Men nöjd blev han iallafall och det var väl tur :P
För övrigt så har jag fördrivit tiden med lite Heartstone, gash I like that game! 
Stimulerande på något sätt när man ska försöka förutse alla olika moves.
Om ca 5 min är det dags för tvättning också, härligt att ALL tvätt är klar sedan.
Det var ju bara ca 4 sopsäckar med kläder som karln drog in när vi flyttade (pust).
Men han kan ju knappast komma och påstå att JAG har mycket kläder när det till störst del är hans kläder i klädkammaren :P
På tal om kläder. Vi var tvungna att shoppa nya byxor, tröjor och en ny täckväst till pojken också, herregud vad den ungen växer! Alldeles nyss hade han stl 104 och nu är han uppe i 110/116 :O
Skor står fortfarande kvar på inköpslistan, och såklart behöver han mer kläder, vantar, ny mössa och lite annat småplock. Såååå mer shopping för min del :D Men det klagar jag verkligen inte över haha, shopping och jag går verkligen hand i hand!
Har man tur kanske man svänger förbi något snyggt plagg till en själv också ;)
Nä, nu ska jag ta och avsluta min match på heartstone och pallra röven mot tvättstugan. 
Tjing
 
 


Ge mig feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback